مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همكاران (2011)
اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است کهبرای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن بهعنوان یک منادی مهم یادگیری یاد میشود(زینگر، 2008). اشتیاق به مدرسه تمایل دانشآموزان به مشارکت در فعالیتهایروزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاسها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستوراتمعلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب میشود. این متغیر همچنین به عنوان ، نقطه ی محوری اكثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید (فین،1989) .
پرسشنامه اشتیاقبه مدرسه وانگ و همکاران (SES) در سال ۲۰۱۱توسط وانگ و همکاران طراحی شد. این پرسشنامه شامل ۲۳ سؤال است و سه جنبه رفتاری،هیجانی، و شناختی اشتیاق به مدرسه را در برمیگیرد.
به همراه1 مقاله مرتبط رایگان
این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و درقالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است
جهتدریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب وکار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه وهمچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.
کانال تلگرام موفقیت
آموزش نحوه ی انتقال ویژگی های یک متغیر به متغیر دیگر در نرم افزار SPSS
دستور Count values یا شمارش تعداد انتخاب هر گزینه توسط یک فرد در در SPSS
پرسشنامه اجتناب و همجوشی برای نوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)-
مدرسه ,اشتیاق , ,پرسشنامه ,وانگ ,کانال ,به مدرسه ,اشتیاق به ,این پرسشنامه ,وانگ و ,است که
درباره این سایت